1.08.2011

Hiburan


Salam…



Hey korang,

Cerita pasal hiburan dedulu…



Tak ada…ini isu, aunty ei lar yang dok sibuk bercerita…maklum sajalah, ‘orang lama’ – kan *lama lar sangat 30++…kehkehkehkeh


Tak pasal-pasal ei dapat kursus free…


“Orang susah dedulu, dorang tak ada hiburan…tuh sebab kenapa orang dulu-dulu ada tok wan*nenek yang hisap rokok daun, lepas tuh anak mesti berderet-deret”


“Iyela, dah tak ada benda lain nak di buat…klo dah dok laki bini dalam gelap. *Dedulu mana sangat ada lampu…pakai lampu minyak tanah. Kau ngadap dia, dia ngadap ko…mana tak asyik ‘nak’ jerk. Dah lar anak ramai, makan pakai semuanya tak cukup. Si laki mesti lar stress. Salah satu cara dorang lepas kan stress adalah ‘buat’…”


“Hek e’eleh… ‘buat’ pown stress tak ‘buat’ lagik lar stress”


“Iyela, habis tuh nak macam mana? Masa tuh mana ada kondom semua tuh…”




Perbualan kami tersangat lar panjang…ei pown tak berapa nak ingat sangat…

“Hurm, abis orang bosan ni, tak tahu nak buat apa. Dah lar tak dapat nak online ni. Tv pown citer tak best!Ni nak buat apa ni”


“Hah, ko pergilaaaaa…Eh, ko mana ada pasangan!” jawab aunty sambil ketawa.




Camtaek! -.-”


5 comments:

Lya Colours said...

hahahaaha pergilah tetttt

AyuE SurihanyOt said...

bila kau nak kawen ni??kawen la cepat weh..hehe

Dearie Pearls said...

harhar....
siap suruh 'pegi' lagi tue..

..dan dulu2 manader kes buang baby bagai. siap besarkan semua walaupun berderet2..

Catherine- said...

lucah . ehe . tak . normal la tu....

Ain Zulaikha said...

ape lagi? go lah.. heehehe