1.12.2011

Haish! -.-"


salam…


eksploitasi = perguna
masa ei di tingkatan lima, teacher ei pernah bertanya…


kedit kat gugel


“Apakah releven nya meletakkan gadis-gadis cantik, hot lagi sexy*gadis litar*  disamping kereta lumba di litar F1?” tanya teacher kepada kami.


betul jugak kan?!


apa kena mengena kereta lumba yg superb laju tuh, dengan gadis-gadis tersebut????


apakah gadis cantik tersebut yang memandunya?
kereta F1 itu milik gadis tersebut?
chenta hatinya adalah pemandu F1?


see…
dan ada sebuah drama, klo ei tak silap dialognya


“Majalah wanita tetap akan laris walau pown tiada gambar lelaki…tapi, majalah lelaki WAJIB ada gambar perempuan!”


baiklah, cuba kalau kita tak menggunakan wanita cantik tersebut, tapi kita tukar dengan lelaki…

oke, lelaki boyot dan paling huduh korang tepek memang lar nampak camtaek!




lepas tuh, posing plak ala-ala manja…



mulut rasa laju jerk menyumpah dan menyampah



cuba plak klo kita letak picca lelaki kacak…style ala-ala cover macho



pasti akan menjadi annoying kepada para lelaki…
iyela, hanya gay saja yg memuji lelaki macho…

haish... -.-"

6 comments:

diana said...

agak heran sebab perempuan2 tu sudi di ekploitasikan..
adakah betul orang perempuan ni tak suka berfikir panjang..
kan???

Lya Colours said...

nak bagi semangat kat pemandu tuh
hahahahahah

Encik Tikus said...

woooo dose aku masuk sini doe, keh keh

eiffel said...

@diana :: tak suka berfikir panjang atau mata duitan?

eiffel said...

@Lya Colours :: bagi semangat ke atau bg gersang?

eiffel said...

@Encik Tikus :: ececceeee..sucinya en tikus ni xP